FAVORITE MUSIC – MEI 2015

Hi! Ik houd van muziek. Wie niet? Ik heb laatst de film August Rush gezien en die zet je aan het denken. Je gaat proberen te luisteren naar de geluiden om je heen, maar in mijn geval lukt het niet. Zeker een aanrader! Maar, dit gaat over mijn favoriete muziek van het moment. Let’s go! King For A Day – Teske ft. David Choi. Wat een te gek zomernummer! Ik heb het al 100x geluisterd en tof nummer zeg! <3<3<3<3<3<3You Sound Good To Me – Lucy Hale Ik houd van de muziek van Lucy Hale. Ik heb dit nummer eruit gekozen, omdat hier een videoclip bij zit, maar dit album (Road Between) is echt het luisteren waard!

Another You – Armin van Buuren ft. Mr. Probz Ik hoorde dit nummer bij RTL Late Night en ik vind het een tof nummer! Mr. Probz en Armin van Buuren muziek in 1, serieus als je het luistert, snap je wat ik bedoel. Mr. Probz met Nothing Really Matters en Armin van Buuren met This Is What It Feels Like in 1.

Chains – Nick Jonas Dit is gewoon een chill nummer. Meer kan ik niet zeggen.

Dit is mijn favoriete muziek op dit moment. Ik hoop dat jullie nieuwe muziek hebben ontdekt en tot snel. Bye!

Geef een reactie

